torsdag 5. mai 2016

På en fridag kan man

På en fridag, når man egentlig skal bruke store deler av dagen på å arbeide seg inn på ting man ikke har rukket på jobb, kan man også


  • Drikke mange kopper kaffe
  • Vaske badet
  • Rydde
  • Sette på, og henge opp vask
  • Spise eplekake
  • Se på dokumentarfilmer om etterkrigstidens Japan
  • Se på Skam
  • Sove lur opp til flere ganger
  • Ringe en venninne og skravle
  • Kose seg så mye man kan med familien
I dag har vært en sånn dag. En dag der man faktisk bare må gjøre noe annet. I det siste har det vært innmari mye, og når man ikke får pauser, ja da stopper det opp. I alle fall for meg. Når jeg sitter med jobbsaker, og det knyter seg i brystet, da må man bare skyve det litt unna og ta noen dager fri. Det gjør jeg nå, og så satser jeg på at jeg er klar på søndag slik at jeg rekker alle frister, og elevene mine får noe å holde på med på mandag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar